Kampen om Høgda

Publisert 03.11.2017 kl.19.47

Kampen om Høgda ble ikke som forventet... Den ble mye bedre!

Kampen om Høgda
Jomar Johnset og Chris André Beilegaard Inglingstad banket inn tilsammen 22 mål

Etter en litt seig start tar vi kommandoen og tar med oss en 4-målsledelse inn i garderoben. Etter hvilen er det bare ett lag som kommer ut på banen igjen, og det er oss, og med en 13-måls ledelse på det meste drar vi i land en komfortabel seier 28-38. Chris og Jomar scorer over 20 mål sammenlagt og blir dermed kveldens flammekastere.

Vi takker BSK for kampen, og ikke minst alle som fylte tribunene i Bækkelagshallen! Veldig gøy å spille foran så mange.

Kampfakta
Bækkelaget - Nordstrand 28-39 (15-19)

NIF-laget: Jesper Smedsgård Sundal, Espen Haulan Johansen - Chris André Beilegaard Inglingstad 10, Tim Midtbø Sundal 5, Mats Andersen, Jacob Heian Ringdal 4, Kasper Strandem Tryver 1, Jomar Johnset 12(2), Benjamin Moe, Haakon Teodor Voxen Brækkan, Martin Frøseth 2, Steffen Brå Bjørgum, Haakon Aamot Haave, Peter Marius Henriksen Stangeland 2, Christopher Staurset og Ørjan Gabrielsen 2.

Se også artikkel på noblad.no.

Herrelaget står nå med 6 strake seiere av 6 mulige så langt denne sesongen.

Neste kamp er mot Stjørdals-blink hjemme i Nordstrandhallen (Bobla) i morgen, lørdag 4.novemer kl. 16.00.
Vi håper mange tar turen og støtter Herrelaget denne lørdagen.

Heia Nordstrand!