K2 på treningssamling i Arendal

Publisert 22.08.2017 kl.21.26

Nordstrands nye flaggskip på damesiden skal kjempe om opprykk til 1. divisjon denne sesongen og forberedelsene til sesongen er godt i gang.

K2 på treningssamling i Arendal

Helgen 11.-13. august deltok laget i Thon Cup arrangert av Follo HK Damer med god matching hovedsakelig fra lag i 1. divisjon. Vi jobber med samspill og rytme i kampene og viser til tider at vi holder et høyt nivå. Prestasjonene svinger veldig, men det er også naturlig i en periode med høy belastning.

Helgen etter var vi invitert til Arendal for en treningsturnering/-samling. Vi i trenerteamet lot oss imponere av alle de fantastiske mulighetene i Sør Amfi og drømmer allerede om neste sesong når vi kan invitere folk inn i vår nye storstue.

Grane Arendal, som denne sesongen skal spille i 1. divisjon, hadde lagt forholdene godt til rette for sine gjester, og vi må få rette en spesiell takk til John Tveitdal som dekket alle våre behov, pluss litt til!

Vi fikk i løpet av helgen gjennomført fire kamper + pluss en løpeøkt tidlig søndag morgen, i løpet av de tre dagene og selv om det fortsatt svinger, så er vi på god vei!

Nå gjenstår siste finpuss før sesongen starter opp med;

NM-kamp mot Bækkelaget(!) søndag 27. august kl. 1900 i Bækkelagshallen.

Håper vi sees!