Julegavetips

Sist oppdatert 02.12.2014 kl.0.16

I 2012 ble det utgitt en jubileumsbok i forbindelse med Håndballgruppens 75 års jubileum. Restopplaget selges nå for kun kr 200 pr bok.

Julegavetips

Nordstrand IFs håndballgruppe har en lang og ærerik historie i Norsk håndball og var en av pionerene i Norge. Forfatter Terje Rustad (tidligere aktiv spiller og tillitsvalgt) har skrevet denne boken om Nordstrand håndball.

Boken er pent innbundet med stive permer og har 250 sider med mange unike bilder og spennende historier fra den spede oppstart i 1937, da NHF ble stiftet, og frem til sesongen 2012. Dette er en bok alle håndballinteresserte spillere og familiemedlemmer bør skaffe seg – kanskje den også passer som julegave?

Pris kun kr 200,-

Håndballgruppen har inngått en avtale med Terje Rustad om at restopplaget på ca 500 bøker kan selges for kr. 200,- pr stk (ordinær pris kr 399,-). Av dette beløpet går kr 50,- tilbake til ditt håndballag og kr 50,- til håndballgruppen. Du får altså boken til en svært redusert pris, i tillegg til at du støtter opp om håndballgruppen og laget ditt.

Innbetaling
Du kan betale inn kr 200,- til konto nr; 6060.05.66434 Turbo Forlag v/Terje Rustad
NB!
Innbetalingen merkes med spillers navn og lag.
Kvittering vises frem på kontoret på Niffen for utlevering av boken.

Hvis boken ønskes tilsendt pr post, så er det kr 75.- i tillegg for porto/forsendelse. Husk da å skrive adresse i tekstfeltet på innbetalingen.

Vi håper så mange som mulig er interessert i å kjøpe boken og det er som sagt et begrenset opplag, så det er «først til mølla» prinsippet som gjelder.

Styret i håndballgruppen

Jubileumsbok NIF