Hyggelig søndag i Bobla

Publisert 20.12.2017 kl.22.02

Med gratis gløgg og mye godt i kiosken sammen med mange gode og ikke minst spennende håndballkamper, ble det god stemning i hallen søndag.

Hyggelig søndag i Bobla
Takk til de ivrige 2009-jentene som motiverte Damelaget før kampen og lagde hyggelig julestemning.

Dagen ble innledet med mange kamper av de aller yngste. Deretter var det to meget tette og spennende kamper i 2. divisjon før gutter og jenter 15 avsluttet kvelden.

2. divisjon Damer og Herrer
Herrelaget var først ut mot Tiller. Gutta hadde allerede en seier på samvittigheten fra lørdag der de banket Strindheim 36-27, men var sultne på mer. Mot Tiller derimot holdt det på å gå galt, men gutta gav seg ikke og kom seg målet foran med 30 sekunder igjen på klokka. Seier 28-27. Les mer på guttas egen side.

Så var det Damenes tur og også denne kampen var spennende helt til det siste kvarteret da vi kom oss noen befriende mål foran. Se mer på jentenes egen side. Dermed tar både gutta og jentene juleferie på tabelltopp, dog med noen flere kamper spilt enn hhv Vålerenga og Volda.

Se også K2-artikkel på noblad.no

Jenter og Gutter 15
Etter de to seniorkampene var det klart for G15 mot Vestre Bærum. Begge lagene ligger på øvre del av tabellen men det var gjestene som fikk med seg poengene hjem etter 22-27. Begge lagene ligger så langt an til å nå A-sluttspill.

Siste kampen for kvelden var det J15 som stod for i en fantastisk spennende seriekamp i J16-klassen. Jentene hadde en sterk opphenting i den andre omgangen og vinner til slutt med ett, 25-24, og ligger på en finfin 4. plass.

k2-utleira_2017

Fornøyde 2.div-jenter som fikset 2 poeng sammen med den vikarierende trenerduoen André og Truls.

Herrelaget vant en triller mot Tiller

Christopher Staurseth snudde Herrekampen nesten på egen hånd

Vi takker alle supportere som var innom og gleder oss til å se dere i 2018!

Heia Nordstrand!