Husk første trening mandag 5. mai!

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.12.47

Nordstrand starter opp et lag i Damer 6. divisjon og vi søker fortrinnsvis spillere født i 90-97 med håndballerfaring.

Husk første trening mandag 5. mai!

Trener
Foreløpig plan er at Magnus Berg vil trene laget. Magnus har bred håndballerfaring og har trent flere lag, blant annet klubbens gode Jenter94-årgang og har mange verv innen håndballen.

Spillere
Vi er fortrinnsvis på jakt etter spillere født i 1990-1997 med håndballerfaring. Vi ønsker at laget skal skal kunne spille håndball, og målet er opprykk. Kunne du tenke deg å bli med, eller kjenner du noen, ta kontakt med Knut Græsvik på mobil 90 52 18 00 eller e-post, eller møt opp på trening mandag 5. mai.

Trening
Tanken er å trene 1-2 ganger pr uke på kveldstid og seriespill i regionsserien. Ytterligere trening og cuper etter spillergruppens ønsker.

Første trening er i Nordstrandhallen mandag 5. mai kl 20.00. Spre det!*

* Dersom du ikke har anledning til å stille på trening denne mandagen,
eller du evnt ikke er tilgjengelig før til høsten, ta kontakt likevel og meld din interesse!

Ytterligere info vil dukke opp på Damer 6. divisjon sin egen side!

Velkommen!