Herrelaget vant slaget om Østkanten

Sist oppdatert 25.01.2018 kl.0.26

I dag var det storoppgjør i Bobla med Vålerenga på besøk.

Herrelaget vant slaget om Østkanten
Coach Fokstuen var veldig fornøyd med prestasjon til Nordstrandgutta

Nordstrandgutta starter i kjent stil ganske dårlig. Svingende prestasjoner og unøyaktigheter fører til at Vålerenga leder 3-8. Coach Fokstuen tar en taktisk time out, og de siste 15-20 minuttene av omgangen tar vi igjen forspranget og leder 14-12 til hvilen.

Etter pausen blir selvtilliten til Vålerenga liggende igjen i garderoben, mens vi fortsetter der vi slapp. Jesper stenger kassa og Chris scorer mål, og vi seiler på en bølge av selvtillit. Mot slutten prøver bortelaget desperat å kjempe seg inn i kampen igjen, og legger to merker på Tim og Jomar. Det skremmer ikke oss, og Vålerenga blir nødt til å se seg beseiret av oss for andre gang denne sesongen. Kampen ender 31-26.

Vi takker publikum for oppmøtet! Uten dere hadde veien blitt tyngre å gå💙 Vi vinner på en helt grei dag.

TABELLEN

Heia Nordstrand!