Herrelaget tar juleferie på topp!

Sist oppdatert 21.12.2021 kl.13.46

En fin miks av unge sultne spillere og rutinerte ringrever har gjort det godt så langt i årets 2. divisjon.

Herrelaget tar juleferie på topp!

Det er vanskelig å gjøre en kort oppsummering av en tøff og jevn halvspilt sesong. Likevel, hvis det er noe som skal trekkes frem så er det at vi er fornøyde med hvordan laget har fremstått hittil og vi opplever at vi har tatt steg på de områdene vi har arbeidet med siden i sommer. Det er også gledelig at laget fungerer godt i det kollektive spillet og at alle spillerne bidrar godt, både underveis i kamper og i forberedelsen til kamper. Laget har også ved flere anledninger vist god evne til å omstille seg i møte med skader og nye måter å spille på.

Det er vanskelig å trekke frem enkeltspillere når det er laget som helhet som har prestert så godt. Likevel ønsker vi å nevne forsvarsspillet til Simen Hansen og Jeppe Helland Flø, som tidvis har holdt veldig høyt nivå.

På samme tid føler vi at vi at vi stadig har mye å jobbe med og at en rekke områder kan forbedres. Dette motiverer oss i det videre arbeidet. Vi vet også at ingen kamper i divisjonen er enkle, og det er flere tøffe kamper som venter oss etter jul. Vi håper derfor på å stille så godt forberedt som mulig, og vi håper vi kan få spille kamper med publikum når vi igjen får starte opp med kampaktivitet.

Hilsen trenerteamet

- Den jobben hele laget og trenerteamet har lagt ned i høst er formidabel. At de topper divisjonen er selvsagt imponerende, men enda sterkere med tanke på hva laget har gått i gjennom siden Coronaen kom.
- At de har klart å holde på såpass med spillere, skape det gode miljøet de har, og samlet levert resultater er helt rått. Klubben er kjempestolte, og vi heier på herrelaget i håndball!!, sier sportssjef Anna Collett.

Videre vil vi benytte anledningen til å minne om vårt tradisjonsrike fyrverkerisalg i romjula. Vi håper mange tar turen til Niffen for å handle.

fyrverkeri_annonse_tv-skjerm