Herrelaget leverte varene

Publisert 22.01.2018 kl.10.50

Herrelaget leverte varene borte mot Kristiansund i går og vartet opp med storspill i den andre omgangen.

Herrelaget leverte varene
Cross fit-Chris har all grunn til å glise etter 12 kasser og fortjent BB i matchen mot Kristiansund.

Kampen starter bokstavelig talt litt stang ut for vår egen del, hvor marginene ikke var helt på vår side. Etter hvert spiller marginene på lag og vi går til pause med 12-16 i vår favør.

Etter hvilen gir vi full gass og drar ifra. Med steinhardt forsvar og god flyt i angrepsspillet slipper vi bare inn 3 mål de første 20 av 2.omgang. Vi rullerer godt på laget, får alle på scoringslista og tar fortjent med oss to poeng hjem.

Vi minner om toppoppgjør mot Vålerenga i Bobla førstkommende onsdag (24.01) klokken 20.00.

Håper vi sees💙