Heder til G99 og Andrine Jakobsen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

På Damer Elites siste hjemmekamp for sesongen sist onsdag ble både lag og enkeltspiller hedret for fremragende prestasjoner.

Heder til G99 og Andrine Jakobsen!
Vi gratulerer G99 og Andrine Jacobsen med gode prestasjoner!

Sportslig Utvalg (SU) har satt opp strenge regler for å kvalifisere til heder og ære; som lag skal man være topp to i A-serie/regionsserie eller topp to i PW-cup/NM. Som enkeltspiller skal man være uttatt til landslag.

GUTTER 99 tilfredsstilte kravene ved å oppnå nettopp 2. plass i Regionsserien. Det er vi meget stolte av som klubb. Gutta har hatt en meget sterk sesong, der de ved siden av å komme på 2. plass i Regionserien også kom på 2. plass i Peter Wessel cup og vant Fredrikstad cup på starten av sesongen (august i fjor).

Laget består av 17 gutter som har like høye ambisjoner for neste sesong, der målet er å bli best i Norge. G99 har startet et samarbeid med G98 ifm. Bring-satsing kommende sesong, for å gjøre guttehåndballen i NIF best mulig i sesongene fremover.

ANDRINE KJERSEM JAKOBSEN har hatt 5 landskamper for J-16, en meget flott prestasjon for et av våre mange sterke talenter. Kort om Andrine (16 år); hun har spilt håndball i Nordstrand siden 2004, og har det siste året tatt steget opp til Jr. Elite (Jenter 18). Hun går til daglig på WANG Toppidrett – Håndball.

Hun har gått gradene gjennom SPU (Spillerutvikling), Regionale samlinger og Landslagssamlinger, til hun fikk muligheten til å delta i Ungdomms-OL i Nederland sommeren 2013. Andrine deltok og på By-lagsturneringen (RICA-cup) i Trondheim i mars 2013, der hun ble toppscorer med totalt 34 mål. Denne sesongen har hun spilt Regionsserien, Landsserien og 2. divisjon med Nordstrand Jr. Elite.

Vi har flere lag og enkeltspillere som vi kommer til å hedre nå som sesongen nærmer seg slutten. Følg med; vi regner med å utdele mange flere blomsterbuketter og roser!!

Håndballstyret og Sportslig utvalg gratulerer!

Andrine Kjersem Jakobsen

Gutter 99