Full pott etter tre kamper på 8 dager

Publisert 12.02.2015 kl.10.57

Superjentene fikk revansjen sin mot Halden anført av en opplagt kaptein Lillann som fikk bestemannspremien.

Full pott etter tre kamper på 8 dager
Foto: nordstrandhandball.no

Kampen startet bra og til pause var Nordstrand foran 16-12. Jentene spiller glitrende i perioder og er oppe på 25-16. Halden nærmer seg etter hvert, men så samler laget seg og drar inn en fin 32-27 seier. Mange bidrar, og det er spesielt fremover det flyter. Lillann gjør en god kamp med 7 mål, mens Nerma noterer seg for 8 og Henriette må sies å være friskmeldt med 6 fulltreffere. Øvrige mål av Tonje 3, Martine 3, Tilde 2, Jenny 2, Ane Marthe 1.

En flott prestasjon av laget, og nå venter noen etterlengtede dager med roligere håndballtrening og restitusjon. Etter hvert skal vi også sette fokus på verdens beste håndballag som står på motsatt side neste onsdag.

Se også artikkel på nordstrandhandball.no

og følg jentene på Facebook; Nordstrand Håndball Elite.

Stå på videre, jenter!