Full pott for Jr Elite i helgen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Juniorjentene på 2. plass i Landsserien etter andre runde på Fjellhammer i helgen.

Full pott for Jr Elite i helgen!
Første kamp mot hjemmelaget Fjellhammer ble vunnet med 22-18. Vi fikk raskt en seksmåls ledelse og kontrollerte kampen greit. Tilde Alræk ble kåret til beste spiller.

I kamp nummer to møtte vi AK-28 fra Kristiansand. Her lå vi under i mesteparten av kampen, men greide å avgjøre på slutten og dro i land en 24-22 seier. Martine Wolff ble kåret til beste spiller.

I siste kamp på søndag møtte vi trønderlaget Meldal. Her kontrollerte vi kampen og vant til slutt 25-18. Igjen ble Tilde Alræk kåret til beste spiller.

Vi gratulerer jentene og resten av teamet med innsatsen.

Jenter 97 var ute i andre runde Bring i helgen.
Det ble tre meget jevne kamper. De ble tap for Oppsal og Austrått, men en flott seier i siste kamp mot Asker. Mye bra spill og klar nivåheving fra første runde.

Stå på videre alle sammen!