Er du den nye hovedtreneren til NIF G2006?

Publisert 29.06.2021 kl.18.44

Nordstrand IF søker hovedtrener til sitt G15 lag (G2006) for kommende sesong. Kunne du tenke deg å bli en del av denne flotte gjengen?

Er du den nye hovedtreneren til NIF G2006?

Er du en trener med ambisjoner?
Ambisjoner om å være en GOD trener - ikke nødvendigvis vinne alle kamper, men å løfte og utvikle spillere på ulike nivå og bygge et lag som mestrer sammen. Nordstrand IF søker hovedtrener til sitt G15 lag (G2006) for kommende sesong.  Laget består av 23 treningsvillige kamerater. Gruppa rommer ett nivå 1 lag og ett nivå 2 lag. Noen med høye ambisjoner og andre med litt lavere.

Guttas motta er:

bli-bedre-ha-det-goy

Er du treneren som kan ta dette laget videre?
Det er kompetanse og positive foreldre i gruppa som kan bidra inn i laget, med det du ønsker - hvis du ønsker.

Ta kontakt med sportssjef Anna Collet på tlf. 982 95 220, eller leder for NIF håndball Kristine Høgh på tlf. 470 24 118.

Håper vi hører fra deg!