Dobbel seier i 2. divisjon!

Sist oppdatert 14.10.2017 kl.14.00

Onsdag feide jentene Hønefoss av banen med 31-21 mens gutta satte Vålerenga på plass på Jordal med 30-25.

Dobbel seier i 2. divisjon!
Mie Alræk i gang med ett av sine tre mål for kampen. Foto: Arild Jacobsen, noblad.no og Jakob Heian Ringdal, arkivfoto.

Begge lag er dermed ubeseiret så langt i sesongen. Jentene ligger på en 2. plass etter tre kamper, med to kamper tilgode på Volda, mens gutta ligger tilsvarende plassert etter fem kamper, med en kamp tilgode på Bækkelaget 2.

Nordstrand - Hønefoss 31-21 (16-10)
Jentene fikk en skikkelig flying start i sin kamp og spilte fantastisk det første kvarteret. Det stod hele 10-0 før gjestene fikk sitt første mål. Derfra gikk det slag i slag med 16-10 til pause og seier 31-21.

Laget/mål: Benedikte Jørgensen Lunde, Kathrine Sæthre - Helen Høien 4, Hedda Christiansen, Vilde Foss Arnesen 4, Gine Andrea Granheim 1, Amanda Marie Foss 1, Sanne Eline Stensrud 2, Pernille Eugenie Wivart, Linn Christine Gullhaugen Mangset 8 (2), Kajsa Lian Spanic 2, Anne Thormodsen

Se også fin artikkel i Nordstrands Blad

Vålerenga - Nordstrand 25-30 (13-13)
Kampreferat kan nytes på Herrelagets egen lagside

Kommende kamper
Jentene kan se frem mot en tøff kommende uke. Onsdag besøker Glassverket 2 Bobla kl 20, mens til helgen bærer det vestover der vi møter Bergsøy lørdag og serieleder Volda søndag.

Gutta derimot tar tre uker kamppause og kan forberede seg godt for nabooppgjøret mot Bækkelaget 2 torsdag 2. november i Bækkelagshallen. Da kan vi se de tre mestscorende i 2.divisjon avdeling 2 i aksjon; Jomar Johnset (NIF), Trym Korperud Johnsen (BSK) og Tim Midtbø Sundal (NIF)

Vi håper å se mange av dere på kamp både her og der! Heia Nordstrand!