Andre dag også en suksess

Publisert 14.08.2018 kl.22.06

Nå er håndballspillerne på håndballskolen varme i treningstrøya!

Andre dag også en suksess
Aldri for liten til å trene finter

I både Bobla og Nordstrand Arena var det full fart fra første kast tirsdag. Utover dagen merket vi godt hvordan spillerne blir kjent på tvers av klubber og lag. Selv om gruppene er aldersinndelte, finner de stadig nye venner.

Seniorlagene stiller hver dag med seks ivrige spillere som trenere. Godt hjulpet av Johanne, Axel, William, Frida, Helene, August og Othilile fra klubbens 15 og 16 års lag – har dagen bestått av utholdenhetsleker, kastteknikk og finteteknikker. Å avslutte med bevegelse og rytme etter musikk, er alltid gøy, og jeg tipper det er mange slitne ben å spore også blant våre yngste deltagere.

Hver dag får alle servert skikkelig god frokost. Til lunsj er det varierte og varme retter på menyen. I dag fikk vi servert verdens beste fiskekaker (med grønnsaker og poteter) og de var minst like populært som gårsdagens tomatsuppe og makaroni! Flere forsynte seg både to og tre ganger. Den glade gjengen på kjøkkenet, kunne melde om tomme fat da lunsjen var over.

handballskolen2018_dag1-1

Frukten vi får mellom øktene, er også populært. Vi tror vi har nok til alle, bildet viser appelsinfesten som tre jentespillere koste seg med i dagens aller siste pause.

I tillegg passer vi på nok drikkepauser. Det tar på både i hodet og bena å være så mye i aktivitet som vi er denne uken. Men vi har det GØY!

Vi gleder oss til i morgen!