Ambassadører for "Det er mitt valg"!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Før sesongen inngikk NIF et samarbeid med Lions Norge der Damer Elite er ambassadører for prosjekt «Det er mitt valg».

Ambassadører for 'Det er mitt valg'!
Dette programmet retter seg mot barn og ungdom fra barnehage til videregående skole, og stikkord er holdninger, verdier, selvtillit og samarbeid.

Skolebesøk
Nordstrand Damer Elite skal fronte dette samarbeidet og er utnevnt som ambassadører for «Det er mitt valg» i vår bydel. Våre jenter besøkte før jul 5.klasser på skoler i nærområdet, der de gjennom ulike aktiviteter fokuserer på samarbeid og selvtillit, samt at de forteller om egne erfaringer innenfor håndball, skole og annet som har vært utfordrende gjennom oppveksten.

Suksess
Dette har hittil vært en formidabel suksess. Vi har fått masse positive tilbakemeldinger både fra de ulike skolene og folk generelt som synes dette er et meget godt tiltak. Vi gleder oss til fortsettelsen, og vi benytter også sjansen til å takke elever og lærere på følgende skoler: Munkerud, Kastellet, Nordstrand, Ljan og Klemetsrud, samt Lions Norge og «Det er mitt valg» for at vi får være en del av dette prosjektet.

Her kan du lese mere om prosjektet "Det er mitt valg".

Autografkort!
Alle spillerne på Damer Elite har også sine egne "Det er mitt valg"-autografkort. Møt opp på kamp og få kortet til dine favorittspillere, og kanskje får du tak i autografen etter kampen. Ønsker du kort kan du også ta kontakt med Alexander på e-post.

logo  lionslogo