Tre spillere i bruttotroppen til Bylaget

Publisert 30.11.2019 kl.17.32

Bylagene er våre yngste representasjonslag, gutter og jenter 15 år, og kommende Bylagsturnering arrangeres i Stavanger 28. februar til 1. mars 2020.

Tre spillere i bruttotroppen til Bylaget
Vi gratulerer Julie Marie Killerud Orveland, Magnus Løken Aubert og Mikkel Aas-Jørgensen med uttaket.

Antall deltakende lag har blitt fastsatt av NHF og i denne turneringen skal Region Øst stille med tre guttelag og tre jentelag, hvor hvert lag skal bestå av 14 spillere og 2 trenere. Lagene har stedsnavn, men hvert lag vil bestå av en mix av spillere fra Region Øst.

Bylagstrenerne har gjort et uttak av en bruttotropp som består av 21 spillere per lag. Bruttotroppen skal trene tre økter sammen før man gjør et endelig uttak. Mandag 17. februar publiserer den endelige troppen på 14 spillere per lag som skal representere Region Øst i turneringen.

Fra klubben er tre spillere tatt ut;
Julie Marie Killerud Orveland, bakspiller
Mikkel Aas-Jørgensen, kantspiller høyre
Magnus Løken Aubert, målvakt

Du kan lese mer om Bylagsturneringen og se hele uttaket på handball.no

Vi gratulerer og ønsker dere fine samlinger!