A-laget ligger ikke på latsiden

Publisert 03.01.2015 kl.14.20

Våre beste menn har møttes jevnlig i julen for å holde formen ved like, storfint besøk av norske utenlands proffer har det også vært.

A-laget ligger ikke på latsiden
Celtic spiller Jo Inge Berget og Austria Wien proff Ola Kamara fant turen til Niffen i julen.

I går var siste trening før dagens vinterseriekamp mot Rustad, etter rapportene så det bra ut med våre gutter!

I den kommende måneden blir det et hardt kampprogram for NIF-gutta. Først ut er Rustad i vinterserien, før Vålerenga venter neste lørdag i Vallhall. 17. januar drar gutta til Føyka for å møte Asker mens det 24. januar er kamp mot Skeid på Nordre Åsen. Det blir spennende å se hvordan gutta våre henger med mot disse antatt bedre lagene.

Troppen mot Rustad:
Rashid, Gruen Österström, Jatta, Eikeland, Niang, Ingebretsen, Wøhni, Svensen, Cham, Krämer, Woldsund, Rodriguez, Memishi, Nyhus, Fladby, Tirit og Madsen Holm.

Stå på, gutter!