Vil du prøvespille for Junior elite?

Sist oppdatert 09.11.2014 kl.9.39

Vil du være en del av et hardtsatsende seriøst juniorlag på høyt nivå? Nordstrand Fotballs juniorlag har store ambisjoner, og åpner for nye spillere.

Vil du prøvespille for Junior elite?

Juniorlaget til Nordstrand IF tok 64 poeng i 1. divisjon i 2014. Normalt ville det holdt til opprykk til interkrets. Men dessverre var Lyn Toppfotball ett poeng bedre. Vi skal imidlertid ta minst like mange i 2015, og har som ambisjon å spille på aller høyeste nivå. Er du en seriøs, treningsvillig og god fotballspiller og ønsker å være en del av en prestasjonsgruppe som vil mye, så kan du prøvespille for juniorlaget nå i høst.

Ferdigheter, holdninger og potensiale kreves. Til gjengjeld kan vi love deg et veldig profesjonelt opplegg.

Vår ambisjon er å være blant de fem beste lagene i Oslo i 2015. Laget er svært godt allerede. Trenerteamet er veldig erfarent. Og det er ikke plass for mange, men for noen.

Vi søker gutter født 96, 97, 98 og 99.

Foruten jr elite har vi også et seriøst jr2-lag og et svært godt gutter 16-lag som også tar i mot gode fotballspillere.

Kan du tenke deg å være en del av en klubb som vil opp og fram, kan du sende en mail til [email protected]

Her må du skrive aktuelle data om deg selv; hva du heter, hvor gammel du er, plass på banen, tidligere klubb og litt om dine styrker og svakheter som fotballspiller.