Det nærmer seg fotballskole

Publisert 05.08.2018 kl.17.07

Fotballskolen i uke 33 nærmer seg med kjappe steg og vi gleder oss til å ta i mot alle sammen. Vi har fortsatt noen ledige plasser hvis noen har glemt å melde på.

Det nærmer seg fotballskole

Klubben ønsker å avslutte sommerferien med masse idrettsglede. Engasjerte og dyktige instruktører skal sørge for god oppfølging av barna både sportslig og sosialt.

Aldersgruppe:
Jenter og gutter født 2006-2011

Uke 33: 13.-17. august

Tidspunkt og pris:
Dagene vil vare fra kl 09.00 til 15.00.
Prisen er kr 2000,- pr spiller.
Inkludert i prisen er frokost, lunsj, frukt til mellommåltid, grilling siste dagen og egen ball.

Påmelding og betaling:
Påmelding gjøres via din "Medlemsside", knapp øverst på nordstrand-if.no eller gå rett til innlogging.
Trykk "Min kalender" og bla deg fram til juni eller august for ønsket uke.

Det fylles opp etter "førstemann til mølla" prinsippet.

Spørsmål utover denne informasjonen kan rettes til Nordstrand Fotball v/Simon Hansen, [email protected]

Velkommen!

Se evnt oppdatert informasjon under menyen "Fotballskolen"

Ønsker du å jobbe som instruktør under fotballskolen? Send søknad til Simon Hansen, [email protected]