Tribunekampen 2021. Nå starter det!

Publisert 06.08.2021 kl.12.58

Endelig skal det spilles kamper igjen! Og du kan hjelpe klubben å vinne 10 000 kroner og samtidig vinne premier til deg selv.

Tribunekampen 2021. Nå starter det!

Er du Norges beste tipper av Norsk Tipping-ligaen?

Nå kan du som supporter tippe på kampene i Norsk Tippings gratiskonkurranse "Tribunekampen" og sikre klubben 10 000 kroner og samtidig vinne premier til deg selv.

Tribunekampen er en tippekonkurranse i regi av Norsk Tipping. Konkurransen gir alle registrerte deltagere muligheten til å tippe utfallet av kampene i hver runde, for sin valgte avdeling og lag.

Deltagerne kan med sin deltagelse bidra til at sin valgte klubb vinner 10 000,- ved sesongslutt. Deltager kan også vinne gavekort på 2 000,- til seg selv ved sesongslutt, samt to sesongkort til neste sesong hos sin favorittklubb.

Det vil også bli kåret månedsvinnere for både klubb og deltager. Her gjelder egne premier, der premier varierer fra måned til måned.

Du må være over 18 år for å kunne delta.

Gå inn på www.tribunekampen.no for å lese mer om konkurransen, vilkårene og for å delta:

Skitt fiske til oss alle!