To store talenter til Nordstrand

Sist oppdatert 05.01.2022 kl.15.21

Rodayna Belhadj fra Lambertseter og Basma Salameh fra Bøler har signert for Nordstrand fotball J19.

To store talenter til Nordstrand
Rodayna og Basma. Foto: Severin Roald

Rodayna er en målfarlig ving og spiss, mens Basma er en rask og teknisk god midtbanespiller med god fysikk. Begge spillerne går på Toppidrett på Valle VGS sammen med flere av spillerne på Nordstrand J19.

Jeg valgte å starte på Nordstrand etter at jeg ble invitert til å prøvespille. Dette laget har et godt miljø hvor jeg vil trives og kan utvikle meg til å bli en god fotballspiller. Fotball har vært min lidenskap helt siden jeg var liten, sier Rodayna.

Basma ble i likhet med Rodayna invitert til å prøvespille og signerte samtidig.

Jeg valgte å bytte til Nordstrand fordi dere tilbyr et nivå hvor jeg kan føle mestring, men også utfordring. Inntrykket mitt er at Nordstrand har et spill som går raskt med en taktisk tanke bak avgjørelsene og det er akkurat hva jeg søkte etter. Jeg håper på å kunne bidra til god fotball og stemning her på Nordstrand, sier Basma.

Nordstrand J19 skal i år spille i førstedivisjon og er i tillegg til Basma og Rodayna forsterket med spillere fra fjorårets J17. Spillere som ønsker å prøvespille kan ta kontakt med trener Victor Halnes på 98049346 eller lagleder Severin Roald på 92030033.

Velkommen til klubben!