Tine Fotballskole skifter navn

Sist oppdatert 11.06.2015 kl.13.59

Nordstrand Fotball har fått DNB inn som ny hovedsponsor for fotballskolen 2015, det nye navnet på fotballskolen blir nå Nordstrand DNB Idrettsleker.

Tine Fotballskole skifter navn

Nytt navn - samme gode kvalitet
Selv om navnet endres til «Idrettsleker» skal det fortsatt være en vanlig fotballskole slik vi kjenner den. Fotballskolen til Nordstrand IF har to av de tre siste årene blitt kåret til Norges beste fotballskole og kvaliteten vil videreføres til nye Nordstrand DNB Idrettsleker.

Dyktige instruktører
Aldri før har det vært flere søkere om å være instruktør på fotballskolen, noe som gjør at kvaliteten på instruktørene også i år vil holde et meget bra nivå. De som er valgt ut har vært gjennom søknadsprosesser og intervjurunder, og skal gjennom en kursrunde før fotballskolen starter for fullt. Instruktørene er da godt forberedt til å ta imot barna. Flere av instruktørene har mange års erfaring som instruktører og trenere for barn og ungdom. Nytt av året er at vi i år tar med oss fem «lærlinger» som skal læres opp til å bli instruktører på senere fotballskoler. Disse får en fadder som skal ta seg av dem og lære dem opp til å kunne gå inn i instruktørkorpset i fremtiden.

Høy kvalitet
Både Nordstrand Fotball og DNB er opptatt av kvalitet i alle ledd og vi i NIF er derfor utrolig glade for å få en så seriøs og god aktør som DNB Idrettsleker med på laget. Til opplysning så har også Vålerenga Fotball og Strømsgodset IF skiftet fra Tine Fotballskole til henholdsvis DNB Camp og DNB Idrettsleker.

Vi takker Tine for et flott samarbeid de siste årene og ønsker vår nye samarbeidspartner DNB velkommen på laget.

Her finner du mer om fotballskolen og påmeldingsinfomasjon.

Velkommen!