Thomas takker (snart) av

Publisert 21.10.2024 kl.16.49

Etter over 10 år, i forskjellige roller, nærmer det seg den siste dagen som ansatt i Nordstrand IF for Thomas Holm.

Thomas takker (snart) av

Etter snart et års permisjon fra stillingen sin i NIF, har Thomas valgt å forlenge sin kontrakt med KFUM, som assistenttrener for Eliteserielaget.

Vi håper selvsagt Thomas vil bidra videre for Nordstrand, på andre måter enn som ansatt i årene fremover. Vi har behov for hans kompetanse og erfaring i utvalg og frivillige verv.

Thomas vil fortsatt fungere som sportslig leder, slik han har gjort i 2024, i en prosentbasert rolle i NIF ut året, men fra 1.1.25 er det fullt og helt KFUM som får gleden av Thomas sin store arbeidskapasitet og kompetanse som ansatt.

Mer informasjon om Thomas og hva han har bidratt med i klubben vår kommer vi tilbake til da det nærmer seg han siste arbeidsdag for oss.

Vi ønsker Thomas lykke til!