Sverre Sandal solgt til KFUM

Publisert 14.02.2022 kl.19.37

18-åringen Sverre Sandal er solgt til KFUM, men skal lånes tilbake kommende sesong, vi har tatt en liten prat med han.

Sverre Sandal solgt til KFUM
Foto fra kaaffa.no

Du går til KFUM i Obos ligaen fra Nordstrand, hva tenker du om det?
«Jeg ser på det som et perfekt steg videre. Nå har jeg hatt flere gode år i Nordstrand, og føler at KFUM er et sted der jeg kan utvikle meg videre.»

Hva har er grunnen til at du har tatt så store steg det siste året?
«Det tror jeg kommer av en god treningshverdag. Over tid så har jeg fått lagt ned gode treninger med laget, og på egenhånd. I Nordstrand så har alt ligget til rette for at jeg har kunnet ta disse stegene.»

Tror du flere i dagens Nordstrand tropp kan ta steget høyere opp og hvorfor?
«Ja, definitivt. Det er ikke bare jeg som drar nytte av den gode treningshverdagen vi har i Nordstrand. Alle gutta har gode ferdigheter, i tillegg til at mange ønsker å gjøre jobben som kreves. Dessuten, så ser jeg at det gror godt nedover i klubben.»

Sverre lånes tilbake til oss ut 2022, men KFUM kan hente han tilbake dersom de ønsker det.

Se også fin artikkel på kåffa.no

Gratulerer, Sverre!