SUP morgen økter

Publisert 23.03.2023 kl.10.12

Klubben tilbyr nå våre spillere morgenøkt fra kl. 06.45-07.45 på Nordstrand Arena for gutter og jenter fra junioralder og ned tom 2011 kullene.

SUP morgen økter

Tirsdager:
Trenerne på respektive kull velger 4 spillere som kan være med på de neste 4 tirsdagene. Etter disse øktene vil trenerne velge ut nye som kan få muligheten med riktige holdninger, konsentrasjon og prestasjoner på laget.

Fredager:
Et tilbud fra junioralder tom 2010 kullet. Vi har 25 plasser hver fredag og det er førstemann til mølla.

Informasjon:

• Vi har en Spondgruppe der du finner all informasjon, i tillegg til påmelding. Vi har som regel stengt i ferier, men følg med i Spond.
  • Koden til Spondgruppen som heter Nordstrand IF SUP er: SOIXM
  • Pris: 150 kr pr. økt, betales ved påmelding. Påmeldingen er bindene da klubben må stille med trenere.
  • Trenere: Markus Cham og Thomas Holm

Følg oss på Instagram, nif_sup