Støtt juniorgutta i kveld!

Publisert 19.10.2017 kl.14.50

Vil du se Junior Elite spille om opprykk til Interkrets A må du kjenne din besøkelsestid på Niffen kl 20.15 i kveld.

Støtt juniorgutta i kveld!
En glimrende sesong kan krones med opprykk for junior elite-gutta i kveld.

En serierunde gjenstår. Den går i kveld. Nordstrand leder med ett poeng på Lyn. Og dermed kreves det seier mot Drøbak/Frogn på Niffen. Hvis så skjer, tar Nordstrand steget opp blant Topp 8-lagene på Østlandet. I det selskapet finnes bare ett annet Oslo-lag; Vålerenga.

Juniorgutta ønsker seg mest mulig støtte og håper å få vist fram hvor gode de er. Mange har sett dem tidligere i sesongen. Gutta håper alle kommer tilbake - og tar med seg en venn. Og så er det siste mulighet for alle til å se junior elite-laget denne sesongen. Det er seks måneder til neste mulighet, så benytt sjansen!

Forutsetningene er enkle. Alle forventer at Lyn vinner sin kamp mot Sprint/Jeløy. Dermed må våre beste menn slå Drøbak/Frogn.

Gjestene er et ikke ufarlig lag. Nordstrand vant det omvendte møtet i vårsesongen 4-2 etter en jevn og spennende kamp. Drøbak/Frogn har også slått Lyn i år.

Dessuten er det ikke bare hjemmelaget som har noe å spille for i dag. Drøbak/Frogn ligger under streken, men har en teoretisk mulighet til å klare seg i divisjonen med seier.

Heia Nordstrand!