Stor stemning på Niffen i kveld

Publisert 01.08.2021 kl.22.52

De ble et hederlig tap 0-3 og med over 500 tilskuere, musikk, speaker, kiosk og maskoter ble det en flott ramme rundt kampen og god stemning.

Stor stemning på Niffen i kveld
Dagens og morgendagens helter... Alle foto: Madeleine Valø

Innløpingen sammen med to spillere fra alle de yngre årgangene i klubben, med hvert sitt NIF-flagg, sørget for en flott start på kvelden. Ivrige 2007-gutter, som har fulgt A-lagstreningene interessert de siste ukene fikk æren av å være ballgutter og utførte oppgaven med glans.

Så ble kampen blåst i gang og vi hadde to-tre gode muligheter til å ta ledelsen i 1. omgang selv om vi ble løpende for mye mellom. Etter ca halvtimen slipper vi inn et mål på en corner, men med 0-1 til pause er vi fortsatt med i kampen.

Det kjappe 0-2 målet rett etter pause ødela mye for oss og utover i omgangen kom kvalitetsforskjellen tilsyne på lagene selv om gutta jobbet iherdig. Til slutt kom 0-3 målet som også ble sluttresultatet og snipp, snapp, snute for årets Norgesmesterskap.

Vi vil rette en stor takk til alle de fremmøtte! Det var veldig morsomt med så mange NIF-supportere på kampen, det setter vi veldig stor pris på!

Nå retter A-laget blikket mot seriestarten på Niffen neste mandag kl 19.00 mot Stabæk 2. Vi ser deg gjerne igjen da!

Heia Nordstrand!

nm-08_oppstilling

Flotte representanter fra våre yngre årganger sammen med kveldens helter.

nm-08_keeper

En av flere flotte redninger av Christopher Bugge.

nm-08_tribune

Nordstrand-supporterne stilte opp og skapte en flott ramme rundt kampen.