Reisebrev fra Liverpool

Publisert 03.01.2015 kl.14.25

Nordstrand blandet lag vs Kingsthorne, lokalt lag fra Liverpool

Reisebrev fra Liverpool

Fem familier, hvor alle har barn i Nordstrand Fotball, har de siste dagene tilbrakt tiden i Liverpool for å se heltene sine på Anfield. To kamper skal oppleves, og med 4-1 seier mot Swansea må vi si at starten er bra. Torsdag 1. januar venter Leicester på motsatt banehalvdel og forhåpentligvis blir det tre nye poeng:-) (Red: 2-2).

Ekstra stor stas for både barn og voksne var kampen Nordstrand mot Kingsthorne (lokalt lag fra Liverpool); en kamp hvor Nordstrand stilte med spillere fra G04 (Magnus Løvø), G02 (Mikael Løvø, Herman Harsem, Vegard Tallaksen, Sondre Eriksen og Joakim Holth), G00 (Adrian Holth), J00 (Emma Tallaksen) og gjestespiller fra G03 Skeid (Jens Røed).

Laget fra Liverpool (G03) spiller på høyeste nivå i Liverpool og ga laget vårt god motstand. Kampen endte 2-1 i norsk favør og både spillere og voksne er enige om at dette var en kjempegod opplevelse! Det ga mersmak og vi ser ikke bort i fra at dette blir en tradisjon.

Vi ønsker alle et riktig godt nyttår!
Hilsen Liverpoolgjengen fra Nordstrand

Vi takker for hyggelig reisebrev