Proft av Juniorene mot Asker

Publisert 29.05.2015 kl.13.11

(Asker2-Nordstrand 0-4) En konsentrert og meget godt gjennomført match endte med solide 4-0 for juniorene.

Proft av Juniorene mot Asker
Henrik Solbakke satte både 1-0 og 3-0.

Et Asker forsterket med en del førstelagsspillere kom til kort mot NIF-juniorer som gjør mye riktig om dagen. Svært konsentrert og solid satte gutta 1-0 til pause knapt uten å ha fått en målsjanse mot seg. Henrik Solbakke var sterk da han møtte innlegget fra Truls Svendsen og ga pauseledelsen etter 37 minutter.

Bare tre minutter inn i den andre omgangen løp spydspissen Magnus Aaløkken fra hele Asker og doblet ledelsen alene med keeper. Etter dette åpnet det seg store rom i Asker-forsvaret og NIF-gutta lot seg ikke be to ganger. Eller; det var akkurat det de gjorde. To fine mål til ble resultatet, satt inn av Solbakke og Stian Høgh. Og en litt vanskelig bortekamp ble feiret med en meget solig seier.

I kveld håper vi jr2 følger opp med å beholde tetplassen i 2. divisjon. Og neste uke venter tøffe Grei på Niffen for førstelaget.

Håper vi sees på sidelinjen!