Nytt medlemsregister

Sist oppdatert 20.09.2017 kl.23.08

Vi har fått nytt medlemsregister, WebOrg! Betaling av kontingenter, treningsavgifter og påmeldinger vil foregå gjennom denne plattformen.

Nytt medlemsregister

Hvert enkelt medlem vil i så henseende få en unik tilgang til sitt medlemskap i klubben. I løpet av uke 38 vil du motta en mail til din oppgitte epostadresse registrert på din (eller ditt barns) brukerprofil. Info om bruk vil følge av denne mailen, og det er viktig at du som medlem, eller foresatte til medlem, tar deg tid til å sette deg inn i systemet.

Vi i administrasjonen håper at dette vil forenkle både oppfølging av deg/dere som medlemmer, og brukervennligheten for deg som medlem av Nordstrand IF i forhold til å holde oversikt over medlemskapet, betalinger og påmeldinger.

Ta kontakt på [email protected] ved eventuelle spørsmål.

Med sportslig hilsen
Administrasjonen