B-laget tar sommerferie på opprykksplass

Publisert 28.06.2015 kl.13.42

Et veldig sterkt B-lag slo i går Bjørndal 2-0 borte. Seieren betyr at laget tar ferie på 2. plass, som i 6. divisjon er en opprykksplass.

B-laget tar sommerferie på opprykksplass
I Thomas Holms kursfravær måtte Per Inge Jacobsen inn og sikre seieren på slutten mot Bjørndal

Cato Vonheim ble tvunget på vektskålen to ganger og leverte begge gangene. Først på et herlig langskudd, så på litt mer kloss hold. Dermed sørget NIF-gutta for at Fortna og Luka fortsatt er bak på tabellen, mens det er fem poeng opp til vårsesongens suverene serieleder KFUM 3.

KAMPFAKTA:
Bjørndal - NIF2 0-2 (0-2)
0-1 16 min Vonheim (Madsen Holm)
0-2 25 min Vonheim (P. Nyhus)

3 Poeng: Vonheim*
2 Poeng: Ingebretsen
1 Poeng: P. Nyhus

Laget
Hempkins - P. Nyhus (O. Nyhus fra 46), Mambouana (P. Nyhus fra 66), Ingebretsen (Knoph fra 70), Knoph (Bjark fra 46) - Madsen Holm (Zych fra 26, Shakoor fra 33), El Haj - Fladby (Mounji fra 60), Woldsund (Zych fra 46 (Jacobsen fra 90) - Memishi (Woldsund fra 80), Vonheim