Ny hjemmeseier for A-laget

Publisert 02.05.2015 kl.19.56

A-lagsgutta kunne ikke drømt om en bedre start på sesongen! Så langt står laget med tre seire på fire forsøk.

Ny hjemmeseier for A-laget
Erlend Eikeland spilte i likehet med lagkameratene sine en god kamp mot Oslo City

I dag ble det 1-0 seier på Niffen etter at Prince Mambouana stranget inn et kooridorfrispark fra Savas Tirit etter 78 minuttersspill. Nordstrand kunne like etter scoringen økt til 2-0 når spissen Markus Woldsund var alene med keeper, men i det han prøvde å runde sistnevnte klarte en Oslo City spiller å komme seg på riktig side for så å få ballen ut til corner.

Alt i alt så vinner nok Nordstrand fortjent, selv om Oslo City startet skarpest de første 20 minuttene av kampen. Etter dette tok NIF mer og mer over kampen, og det var ingen som kunne si noe på at vertene tok ledelsen sent i 2. omgang.

KAMPFAKTA:
Nordstrand - Oslo City 1-0 (0-0)

1-0 78 min Mambouana (Tirit)

GK: Madsen Holm, El Haj og Woldsund.
3 poeng: Mambouana
2 poeng: Madsen Holm
1 poeng: Woldsund

Laget:
Gruen Österström - Mankowitz (Nyhus fra 42), Mambouana, El Haj, Eikeland - Madsen Holm, Fladby (Ingebretsen fra 75) - Singh (Omerovic fra 59), Vonheim, Tirit - Woldsund

Grattis gutter!