G2001 til topps i Legea Elite Cup

Publisert 14.04.2015 kl.11.18

G2001 leverte en enestående prestasjon da de i helgen gikk helt til topps i Legea Elite Cup på Notodden.

G2001 til topps i Legea Elite Cup

Legea Elite Cup er en av landets mest anerkjente elitecuper i Gutter 14 klassen hvor vinneren normalt er en tippeligaklubb som supplerer sin tropp med hospiteringsspillere.

I år gikk det imidlertid annerledes når 18 gutter fra Nordstrand gikk hen og vant hele cupen etter blant annet å ha feid Odd og Lillestrøm av banen i semifinalen og finalen med henholdsvis 5-0 og 4-0.

Laget besto av følgende spillere:
Herman Bråthen, Andreas Frøseth Amundsen, Marcus Aarstein, Fredrik Lunde, Sander Sønsterud, Christian Fagerlid, Sondre Nerland, Lars Nerland, Amin Askali, Mathias Markanovic, Sander Jahrmann, Jacob Blixt Flaten, Younes Amer, Rasmus Eggen Winge, Sander Linderud, Marius Johnsrud, Henry Le og Mathias Nicolaysen

Rasmus ble i tillegg kårets til turneringens beste spiller!

Resultater fra Nordstrands kamper:

Kamp Resultat
NIF - Djerv 1919    1-0
NIF - Lørenskog   4-1
NIF - Søgne    3-1
NIF - Holmen   1-0
NIF - Odd 4-0
NIF -Lillestrøm 5-0

Se artikkel på hjemmesiden til Notodden FK

notoddencup-15_107

Innmarsj

notoddencup-15_143

Kampens kaptein Mathias med pokalen

notoddencup-15_149

Rasmus ble kåret til turneringens beste spiller!

Vi gratulerer G2001-teamet med super innsats!