Nordstrand Fotball forlenger med DNB

Publisert 14.12.2015 kl.15.42

Thor Einar Andersen, NIF Fotball og Linn Lolland, Markedskoordinator i DNB, har gleden av å presentere et forlenget samarbeid mellom Nordstrand Fotball og DNB.

Nordstrand Fotball forlenger med DNB
Markedskoordinator i DNB, Linn Lolland og styreleder i Nordstrand Fotball, Thor Einar Andersen, har forlenget samarbeidet med to år.

DNB har vært tungt inne i Nordstrand Fotball i 2 år, og ønsket nå å forlenge avtalen med 2 nye år.

Som følge av dette samarbeidet vil Fotballskolen hos oss få navnet DNB Fotballcamp, mens DNB Nordstrand Cup videreføres som cup-konsept. I tillegg ser vi på mulighetene for flere breddecuper der DNB er involvert.

Kontaktpersoner
Vi har også vært så heldige å få våre egne kontaktpersoner i banken både for klubben og medlemmene. Nina Ghaffarian
 skal være vårt bindeledd i det daglige og kontaktperson for klubbens medlemmer. Samtidig skal Christer Ekvang kunne hjelpe medlemmene våre med lån og forsikring. Både Nina og Christer holder til i DNB sin filial på Sæter.

Christer Ekvang, tlf. 986 65 479
Nina Ghaffarian, tlf. 415 43 191

Vi gleder oss til videre samarbeid med DNB!

dnb-kundeservice

Christer Ekvang og Nina Ghaffarian ser frem til å ta i mot nye Nordstrand-kunder.