Nok en cup-seier til G01

Sist oppdatert 21.12.2015 kl.1.11

Hardt satsende Follo FK arrangerte i forrige helge for første gang innendørsturnering 5'er fotball i Flatebyhallen.

Nok en cup-seier til G01
Nif-01 med nok en vinnerpokal. (Blank ting nederst i bildet)

Nordstrand G14 var blant lagene som ble invitert og vi stilte med 2 lag i søndagens G2001 turnering. Kampene ble spilt over 2x15 minutter i en glimrende oppvarmet hall med flott kunstgress.

Begge lag til A-sluttspill
Etter innledende kamper sto det klart at begge lagene våre kom seg videre fra puljene og inn til A-sluttspillet. Moro og fortjent. Skjebnen ville det slik at lagene våre da ble trukket mot hverandre i semifinalen.

Jevn semi
Semifinalen mellom våre to gode lag sto lenge og vippet, og syv minutter før slutt var stillingen 2-2. Da koblet lag 1 inn et ekstra gir og gikk til slutt seirende ut av bataljen.

Lag 2 møtte deretter Follo 1 i bronsefinalen og dro i land en meget sterk 5-4 seier.

Lag 1 vant hele turneringen etter å ha vunnet alle kampene relativt greit. I finalen ble det 5-2 seier over Follo 2.

Det er verdt å merke seg at samtlige spillere på begge våre lag kom på scoringslisten. Og begge lagene representerte klubben og kullet på en flott måte.

Dette ble forøvrig lag 1 sin 8 seier i en turnering i 2015.

Vi gratulerer Team2001 med nok et gull!