Markus Woldsund flyttes opp!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Juniorspilleren flyttes opp i A-lagsstallen før 2014 sesongen! Han har i årevis spilt under Jan Petter Nyhus for klubbens gode 97-årgang!

Markus Woldsund flyttes opp!

Markus blir å se i angrepslinjen til NIF denne sesongen. Han fikk sin debut på A-laget allerede i 2013-sesongen da han kom inn mot Skeid. Den gang endte det med seier 3-2. Året før debuterte han med scoring for juniorlaget.

Markus går på Fotballinjen til Wang Toppidrett og har ved flere anledninger vært tatt ut på Oslos kretslag. Han har skrevet en A-lagskontrakt som binder han til Nordstrand IF ut 2015-sesongen!

A-lagstrener Per Inge Jacobsen har følgende å si om unggutten; "Markus er en spiller som over flere sesonger har hatt en fin utvikling. Han har gått gradene i klubben og er en ekte NIF-gutt! Vi skal prøve å utvikle hans ferdigheter, slik at utviklingen fortsetter og han kanskje en dag i fremtiden får sjansen på et enda høyere nivå".

Foto hovedbilde: Asbjørn Eide

Vi ønsker Markus og resten av A-lagsteamet en god oppkjøring!