M48 sesongavsluttet med stil

Publisert 01.10.2017 kl.22.03

Et flott knippe gamle (tidligere) A-lagsspillere for Nordstrand holder fortsatt koken.

M48 sesongavsluttet med stil
Bak: Trym Haug, Jan Brandvold, Jan Egil Iversen, Martin Wettre, Kenneth Wangen, Andreas Bjørge. Foran: Jørn E. Henriksen, Tom Hjorth, Finn Erik Madsen og Tom Henriksen. Thorleif Schirmer og Pål Hansen var ikke tilstede på fotoshoot.

Gutta har vært i klubben i 40-45 år og stiller i klassen Menn 48, 7'er fotball. Stallen har i år bestått av rundt 10 spillere og de har spilt sine hjemmekamper på Hallagern.

Laget ble soleklare seriemestere i 2. divisjon i fjor, hele 20 poeng foran nr 2, og rykket opp i 1. divisjon. Denne sesongen ble fasiten 6. plass men de avsluttet sesongen med å grisebanke serielederen 6-0. Laget har tidligere vunnet 1. divisjon for M40 to ganger og har ellers sin årlige bankett på Egon på Sæter, der nåværende og tidligere spillere samles.

Jan Egil "Ivers" Iversen har vært spillende trener og gjort en glimrende jobb med å samle laget til kamper.

"Det er gøy å spille sammen med barndomsvenner, selv om karrieren nærmer seg slutten", er alle enige om.

Vi gratulerer med flott innsats!