Keepertrener i boks

Publisert 08.08.2021 kl.18.33

Grim Sjøstedt (47) er ny keepertrener i klubben og skal ha ansvaret for A-laget samt ha en økt i uken med keeperne på ungdomssiden.

Keepertrener i boks

Grim debuterte i 1.divisjon med Frigg i 1991 borte mot Djerv 1919 og avsluttet karieren i Manglerd Star i 2019.

Han har vært keepertrener i Lørenskog, Bøler og Manglerud Star. Han er sterk mentalt, flink til å lytte, jobber godt med spillere og klarer ofte å få frem det beste i andre.

"Jeg krever det samme av andre som jeg krever av meg selv."

Grim har samboer og 2 barn.

Thomas Holm sier følgende:
«Vi har vært på utkikk en stund og da jeg fikk snakket med Grim var jeg ikke i tvil. Han er en jeg kjenner fra før, er veldig dedikert, har bred erfaring og ikke minst er en super gutt som vil bidra med mye på keeperfronten både på A-lag og junior, men også med de yngre talentene våre»

Vi ønsker Grim velkommen til Nordstrand!