18 spillere på Jenter 03/04

Publisert 25.11.2014 kl.0.33

Laget er satt sammen av jenter født 2003 og 2004. Totalt teller de nå 18 registrerte spillere på ett lag

18 spillere på Jenter 03/04

Årgang: Jenter 2003/2004
Antall spillere: 18 spillere
Antall lag: 1 lag
Antall trenere: To hovedtrenere + 2 hjelpetrenere.

Som kjent sliter klubben med stabilitet på trenersiden hos våre jenter, men hos denne årgangen ser det nå ut som om man er i ferd med å få plassert et stabilt trenerteam. Det er i hvert fall hva de nåværende trenerne ser for seg.

Trenerne trekker frem den innsatsvilje og læreevne som to av de sterkeste egenskapene til årgangen. De ser stor utvikling igjennom sesongen og ferdighetene til jentene blir bedre og bedre for hver måned som går. Det er hovedsakelig jenter fra Munkerud, Ljan og Nordstrand skole som spiller på laget.

Høydepunkter
Av høydepunkter denne sesongen trekkes sommeravslutningen frem som en veldig sosialt og fint arrangement. Av sportslige høydepunkter så man veldig frem til Nordstrand Cup som var rett rundt hjørnet da administrasjonen var på besøk. Dette har de i ettertid også selv poengtert som et høydepunkt med sesongen. Nordstrand cup kom på tampen av en sesong der man har hatt sine utfordringer sportslig, med det mange vil kalle en tung sesong med mange tap. Det har dog ikke hindret humøret i å være på topp i gruppen.

Kommende sesong
Inn mot neste sesong er planen å få mere organiserte treninger, dette vil igjen føre til at jentene får enda større utbytte av hver økt.

Vi gleder oss til å følge utviklingen videre og ønsker lykke til med vinteren.

fj03-04_2