Jakob laget hattrick på hodet

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

(NIF-Oppsal 2 7-2) Venstreback Jakob Kollandsrud laget hattrick med hodet og Jon Østgård debuterte for juniorlaget i en solid seier.

Jakob laget hattrick på hodet

Gjestene fikk sette 1-0 på dødball tidlig i kampen, men selv om vi brukte litt tid på å snu resultatet var prestasjonen denne kvelden såpass god at antall sjanser til slutt måtte gi uttelling.
Det var Simen Strøm som fikk hull på byllen med en flott prestasjon.

Så dukket venstrebacken Jakob Kollandsrud opp. Først en gang, så en til, og så enda en gang. Luftens baron sørget dermed for pauseledelse 3-1 og at det sto 4-1 tidlig i andre omgang.
Nok en dødball fant veien til vårt eget nett, før vi fikk mer å glede oss over.

Mats Lopes satte en goal i sin første kamp fra start etter vinterens skadeproblemer. Odin Aam rakk å sette en goal i sin aller første opptreden i år etter skadeproblemer. Og 99-gutten Jon Østgård fikk sin offisielle debut for juniorlaget. Han har tidligere fått noen minutter i en treningskamp i vinter. Også Simen Strøm rakk å sette sin andre for dagen før dommeren blåste for siste gang.

Alt i alt i en hyggelig kveld på niffen, der vi var bedre enn motstanderen, og faktisk viste at vi var det. Bra tæl og vilje preget oss. Og periodevis spilte vi også bra fotball.