Herlig seongstart!

Publisert 13.04.2019 kl.17.46

A-laget vinner 3-2 mot Spjelkavik i solskinnet på Niffen i dag og tar sin første seier i Norsk Tipping-ligaen.

Herlig seongstart!

Vi går ut "i hundre" og skaper tre-fire store sjanser før Woldsund gjør 1-0. Samme Woldsund legger på til  2-0 ti minutter senere etter glimrende angrepsspill. Spjelkavik har noen dødballer og ti minutter før pause får de en utligning, 2-1.

Vi bestemmer oss for å gå ut og kjøre i 2. omgang og 3-1 kommer etter et selvmål etter glimrende forarbeid av Kristiansen. Spjelkavik utligner til 3-2 fem minutter før slutt men gutta rir av stormen.

Dermed vinner vi i klubbens første offisielle kamp i toppfotballen. Spjelkavik havnet på 4. plass i fjor og har ambisjoner om å ligge i toppen i år og.

Vi takker for kampen.

Kampfakta: