Herlig borteseier for A-laget

Publisert 15.09.2019 kl.21.03

Gutta vinner fortjent 2-4 borte mot Sunndal og klatrer som nyopprykket opp til 4. plass på tabellen med 28 poeng i Norsk Tipping-ligaen!

Herlig borteseier for A-laget
En herlig gjeng som sørget for at alle poengene blir med på den 7 timer lange bussturen hjem. God tur!

Sunndal - Nordstrand: 2-4 (0-2)
⚽️Nyhus
⚽️Njøten
⚽️Reda
⚽️Woldsund

Takk til Storstua som lagde frokost, lunsj, match- og kveldsmat til gutta, det gjorde tydeligvis susen!

Tabellen

Nå gjenstår det seks kamper av sesongen, tre hjemme- og tre bortekamper. Vi håper mange vil komme og støtte gutta på de tre hjemmekampene, og kanskje på bortekampen mot Stabæk 2. Og alle er selvsagt hjertelig velkommen til å bli med med til Spjelkavik og Molde 😊.

SEPTEMBER:
Lørdag 21. kl 13.00 NIF-Herd
Lørdag 28. kl 15.00 Spjelkavik-NIF

OKTOBER:
Lørdag 5. kl 13.00 NIF-Træff
Søndag 13. kl 16.00 Stabæk 2-NIF
Lørdag 19. kl 13.00 NIF-Kråkerøy
Lørdag 26. kl 12.00 Molde 2-NIF

Ps! Vi har fortsatt supportereeffekter til salgs! Skjerfet er av nydelig kvalitet, perfekt for fotballkamper i september og oktober!

skjerf-og-flagg

Heia Nordstrand!