Gratis dommerkurs 7. april

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Tippeligadommer Ola Hobber Nilsen og dommerutvikler Espen Kallerud ønsker velkommen til gratis klubbdommerkurs mandag 7. april.

Gratis dommerkurs 7. april
Espen Kallerud (Bækkelaget SK) og Ola Hobber Nilsen (Nordstrand IF) ble kjent med hverandre som klubbdommere i 2004. Den gangen var målet å dømme så mange kamper som mulig. I dag satser de for fullt på dommerkarriere, talentutvikling og dommerrekruttering i sine to klubber. Mandag 7. april inviterer de til felles klubbdommerkurs og gutta håper på å se nettopp deg!

Kurset er i tilpasset deg (fra 12 år og eldre) som ønsker å dømme i barnefotballen (5'er og 7'er kamper) og for voksne som ønsker å dømme 11'er fotball. Vi oppfordrer også alle som ønsker en oppfriskning i regelverket til å komme.

Det er ingen betingelse at du må prøve deg som fotballdommer etter endt kurs. Men det regner vi med at du har lyst til etter denne kvelden. Som fotballdommer får du bedre forståelse av regelverket, samt at du får trening, gode venner og tjener penger.

Tid: Mandag 7. april kl 18-20
Sted: Kafeen på Niffen

Påmelding gjøres på e-post til: [email protected]

Sees på Niffen mandag 7. april kl 18!

Ola Hobber Nilsen vipper mynten før kvalikkampen mellom Ullensaker/Kisa og Bodø/Glimt i 2012.

Espen Kallerud er ansvarlig for dommertalentene i Oslo Fotballkrets.