G99 med opprykk til Interkrets og cup-triumf

Publisert 19.11.2014 kl.11.29

NIF Gutter 99 avsluttet sesongen med opprykk til Interkrets og seier i Stopp Volden Cup.

G99 med opprykk til Interkrets og cup-triumf

Gutta vant Stopp Volden Cup i futsal sist helg. Etter å ha slått hhv Frigg, Bærum, KFUM, Bærums Verk og Heming med klare marginer, vant vi 4-1 over Lyn i finalen. Laget ble ledet av Andreas fra A-laget, som med sin gode kunnskap om innefotball, førte til at vi ikke bare vant men også leverte meget gode prestasjoner. 2 laget gjorde også sine saker bra. Tap for Frigg i semifinale, B-sluttspill. Høydepunktet her var en sterk 6-1 seier over KFUM 2 i kvartfinalen.

Interkrets
Høstens store mål for G99 var opprykk til interkrets G16 neste år. Med 3. plass i 1.div etter Oppsal og Asker, men foran Stabæk er vi klare for å spise kirsebær med de beste klubbene fra Oslo, Østfold og Akerhus neste sesong. 24 kamper mot god motstand vil gjøre oss godt rustet til juniorfotball i 2016.

Turneringer
Gjennom høsten har G99 også vært med på flere Elite-turneringer. Vi fikk 3. plass både i Odd Elite og Heming Elite. I tillegg ble det også 3. plass i Eskils Cup hvor vi på veien slo ut guttelag fra Allsvenskan i Sverige og hvor det i semifinalene kun var lag fra toppdivisjonen i Sverige og NIF igjen.

Vi gratulerer G99-teamet med flott innsats og ønsker en god oppkjøring mot Interkrets-sesongen.