Flott 5'er cup sist helg!

Publisert 19.10.2024 kl.13.20

Sist helg var 92 lag fra 23 klubber i aksjon på Niffen. Masse fin fotball og super stemning.

Flott 5'er cup sist helg!
Litt regn på lørdag er jo null problem med telt, dommerne var gjennom kurs på fredag og rett på cup lørdag, årets statuett... verdt å vente på!

Det ble spilt i alt 138 kamper på 6 baner, ledet av nyutdannede klubbdommere som klarte seg meget godt.

Tusen takk til alle som bidro til at dette ble en super helg; dommere, dommerveiledere og alle frivillige fra Gutter og Jenter 2016 og 2017 som sto på som kakebakere, vaffelstekere, i kiosk og grill, sekretariat og premieutdeling og som verter og fairplay-vakter, og ryddevakt i Storstua.

therese-heggedalTherese Heggdal fra Jenter 2016, en av de ansvarlige på lørdagen, klar for premieutdeling.

Og tusen takk til spillere, trenerer og supportere for besøket!