Deilig!!

Sist oppdatert 03.10.2018 kl.0.26

A-laget leverte så til de grader når det gjaldt som mest i kveld.

Deilig!!
Gutta viste klasse i flomlyset på Heming kunstgress. Foto: Integreringsansvarlig Rune Svendsen

For en deilig tirsdagskveld det ble for våre gutter på Oslos beste vestkant. Mot et sterkt Heming-lag tar vi med oss tre svært viktige poeng med hjem til Nordstrandshøgda. Revansj for vårens hjemmetap og veldig godt å ha plassert oss selv tilbake på toppen av tabellen igjen etter at MS og Oslojuvelene delte poengene i sitt oppgjør.

Vi føler vi styrer det meste av kampen i kveld, og selv om Heming var farlig frempå ved et par anledninger, føler vi at vi har overtaket.
Stillingen til pause var 0-0.

I begynnelsen av andre omgang virker hjemmelaget litt mer på hugget enn oss og vi blir løpende litt i mellom. Etter hvert finner vi tilbake til den gode flyten fra de første 45 og kjemper videre. Etter 55 min setter Stubberud (Nyhus) inn 1-0 til oss etter meget godt lagspill! Etter det skaper vi et par store sjanser, og fortsetter å male på. Med 10 min igjen av kampen får vi straffe som Nyhus setter sikkert i mål. Noe ukonsentret blir vi straffet på en kontring kort tid etterpå, og Heming reduserer til 1-2.
Vi rakner heldivis ikke og ekstra deilig er det når Even (Njøten) setter inn 1-3 på overtid!

En usedvanlig ordknapp Thomas Holm, leverte denne kommentaren til redaksjonen rett etter at dommeren blåste av: "Utrolig bra kamp i kveld".

Gratulerer med seier'n!

Nå gjelder det å mobilisere til siste og avgjørende kamp mot Lyn 2, neste tirsdag kl. 20:15 på Niffen.