Booking av møterom

Publisert 07.05.2019 kl.17.55

Informasjon om booking av møterom, oppvarmingsrom i kjeller og Storstua i Nordstrand Arena.

Booking av møterom

Book selv
Nå kan du selv booke møterom via booking-kalenderen vår. Den finner du som en knapp på forsiden av hjemmesiden eller som egen meny under Om NIF; nordstrand-if.no/booking. Husk å krysse av for at du er medlem i NIF. (NB! Du trenger ikke være medlem for å booke møterom hos oss!)

Se også egen brosjyre: KURS-KONFERANSE-EVENT

Spørsmål
Har du spørsmål vedrørende booking av lokaler, gjøres dette til [email protected].

Bevertning fra Storstua
Dersom du ønsker bevertning, husk å notere dette i kommentarfeltet med antall deltagere, eller ta kontakt direkte med Storstua på [email protected].

Våre lags- og konferansemenyer:
>Interne lag
>Eksterne lag
>Møte- og konferansemeny

På forsiden av hjemmesiden finner du også en tilsvarende knapp direkte til Storstua, eller som egen meny under Om NIF; nordstrand-if.no/storstua. Der finner du også konferanse-menyene. Har du ønsker utover standardmenyene, er det bare å ta kontakt med Storstua, så ordnes det meste til hyggelige priser.

All bespisning i møterommene skal gå via Storstua.

Velkommen!