Bli med på bussen på lørdag!

Publisert 28.04.2019 kl.15.46

A-laget vårt gir oss fantastisk underholdning, og morsomst er det å se kampen «live». Nå har du en flott mulighet til å se bortekampene der de skjer og følge gutta fra avreise til vi er vel hjemme.

Bli med på bussen på lørdag!

Plass til inntil 30 supportere
Best oppladning til kampene er at gutta kjører sammen i buss, der Thomas får en unik mulighet til en god strategisk prat før kampen. Her kan inntil 30 supportere være med og få nærkontakt med laget vi er glad i, og bidra til best mulig forberedelser for laget vårt.

Pris
Hver supporter bidrar med kr 300,- pr kamp for de nærmeste bortekampene, og dere får da inngangsbillett, buss tur/retur Nordstrand Arena der bomring, parkering og drivstoff er inkludert. Får vi med +20 personer så er bussen betalt for laget, og det er en støtte gutta setter stor pris på.

Lørdag 4. mai mot Eidsvold, avreise kl 13.15
Laget møter til bortekamp halvannen time før kampstart. Førstkommende lørdag 4. mai spiller vi mot Eidsvold med avreise klokken 13.15 fra Nordstrand Arena, kampstart er kl 16.00. Vi har litt tid på Eidsvoll før kamp, og den bruker vi supportere til en matbit eller en cola på et lokalt spiseri. Vi er tilbake på Nordstrand Arena cirka 19.30, og en fin opplevelse rikere.

Påmelding/betaling/spørsmål
Påmelding eller spørsmål sender du til Robert Hagen på [email protected].
Betaling med vipps (merket "Eidsvold") til 13404 (registrert med Fotballkiosken Niffen) eller ved oppmøte.

Heia Nordstrand!