Åpen jentefotballdag søndag 9. september

Publisert 20.08.2018 kl.22.55

Søndag 9. september er det jentefotball som gjelder på Niffen. Da ønsker klubben alle jenter i alderen 5 til 12 som bor i Nordstrandsområdet, uansett om du er medlem av klubben eller ikke, velkommen til en morsom og lærerik dag.

Åpen jentefotballdag søndag 9. september
Fra jentefotballdagen 6. mai 2018

Åpen jentefotballdag

Jentefotballdagen har blitt et populært arrangement, som siden 2013 har samlet jenter på tvers av alder for å leke og ha det moro med fotball. Høstens jentefotballdag er åpen for alle jenter i alderen 5-12 år - både for de som allerede er med i klubben og for de er litt nysgjerrige på hvordan det er å spille fotball. Ta gjerne med en venn og kom.

PÅMELDING skjer via denne linken. Frist for påmelding er tirsdag 4. september.

Jentefotballdagen foregår på Nordstrand idrettsplass (Niffen). Oppmøte fra klokka 09.45. Arrangementet starter 10.15 og varer til 13.00.

09.45 Registrering og inndeling i grupper
10.15 Oppstart: Felles oppvarming med musikk
10.30 Fotballaktiviteter - ledet av ungdomsspillerne i NIF
11.30 Gratis lunsj til alle spilere og trenere
12.00 Minicup. Jentene deles inn i lag på tvers av årganger og spiller cup mot hverandre
12.50 Felles avslutning
13.00 Slutt

Foreldre, søsken og andre ønskes velkommen til å overvære minicupen og presentasjon av lagene. Kiosken er åpen og drives av foreldre på J2008!

Her finner du bilder fra jentefotballdagen i mai tidligere i år.

Liste over påmeldte vil bli oppdatert etterhvert nedenfor. Ved endringer kan du sende mail til Anders Bakken, [email protected]

Trenerforum

Også i år vil det bli arrangert trenerforum for alle trenere på jentelagene. Trenerforum skjer parallelt med jentedagen, fra 10.30 - 11.30.
Det blir sendt ut egen påmelding via Spond. Ved spørsmål, kontakt Madeleine Valø.

Påmeldte (oppdateres fortløpende):