A-laget snudde til seier

Publisert 18.04.2015 kl.20.12

Seriespillet er en uke og to kamper gammel og Nordstrand står så langt med full pott etter dagens 2-1 seier på Niffen mot Hasle/Løren

A-laget snudde til seier

Nordstrand gikk hardt ut og burde ha ledet både en og to null før det var spilt ti minutter, men det var gjestene som tok ledelsen etter 20 minutter. Kommunikasjonsvikt gjorde at Hasle/Løren fikk komme rundt på høyresiden og slå et hardt innlegg foran mål, innlegget klarte ikke NIF spillerne å klarere ut før den havnet hos en Hasle/Løren spiller, han gjorde ingen feil og bresiden ballen i mål.

Vertene fortsatte å presse til tross for baklengsmålet, men resultatet ebbet ut til pause.

Drøyt kvarteret ut i 2. omgang kom endelig den fortjente utligningen, Savas Tirit finner Markus Woldsund som stanger ballen i mål til 1-1. 7 min før slutt kommer også vinnermålet til NIF-gutta. Nok en gang er det ungutten Markus Woldsund som blir tvunget på vektskålen, Alexander Svensen finner nevnte Tirit, som slår videre til Denir Omerovic som flikker ballen til Woldsund på ca 20 meter, sistnevnte klinker til og ballen sniker seg inn nede ved keepers høyre stolpe.

En fortjent seier til vertene som kjempet tappert og viste at selv på dager hvor målene sitter litt lengre inne og motstanderne scorer først så har de evnen til å snu det til seier!

KAMPFAKTA
Nordstrand - Hasle/Løren 2-1 (0-1)
0-1 20 min
1-1 62 min Woldsund (Tirit)